שוחררה גרסת 2015 לכנס Search Engine Land והיא מובאת כאן בגרסת אינפוגרפיק.
עומד מאחורי מיזם זה (שנעשה זה השנה השלישית) בתחום ה SEO לא עומד רצון להציף את כל 200 הפרמטרים החשובים בקידום אתרים (ובטח לא את 10,000 תתי הפרמטרים) .
של הפרמטרים לקידום אתר שקבלו עליה בחשיבותם מדורגים ב +1 -+3 ואילו הגורמים וכאלו שגוררים ענישה (מדורגים במינוס).
כדאי לראות גם מגמות כלומר מה עלה ומה ירד במידע הרשום מטה.
זוהי התאגדות של מגוון מומחי קידום אתרים בשילוב כ 400 איש שהשתתפו בסקר ובדרוגים משלהם כך שמדובר בסוג של דעת קהל.
0" />
עומד מאחורי מיזם זה (שנעשה זה השנה השלישית) בתחום ה SEO לא עומד רצון להציף את כל 200 הפרמטרים החשובים בקידום אתרים (ובטח לא את 10,000 תתי הפרמטרים) .
על מה מתבססים הנתונים
מדובר בטבלא שמרכזת דירוג של סקר בן 400 משתתפים וכן סיעור מוחות של מומחי Search Engine Landשל הפרמטרים לקידום אתר שקבלו עליה בחשיבותם מדורגים ב +1 -+3 ואילו הגורמים וכאלו שגוררים ענישה (מדורגים במינוס).
כדאי לראות גם מגמות כלומר מה עלה ומה ירד במידע הרשום מטה.
זוהי התאגדות של מגוון מומחי קידום אתרים בשילוב כ 400 איש שהשתתפו בסקר ובדרוגים משלהם כך שמדובר בסוג של דעת קהל.
0" />
גורמים חדשים בקידום אתרים
Cv: Vertical Search ,Ca: Direct Answers ואבטחת Ah: HTTPSגורמים שהשתנו בחשיבותם ל SEO
עלו - התאמה למובייל Am: Mobile , נתונים מובנים Hs: Structured Data ,Th: History
נחשבים היום לפעילויות מזיקות יותר מבעבר : Vs: Stuffing , *Vp: Spam
לא השתנה דרוגם (אם כי היתה מחלוקת בין עוני הסקר לבין צוות המומחים ).בכל מקרה הועברו לסיווג של גורמי אמינות : Va: Ads , Te: Engagement
עוני הסקר ראו בזה גורם קריטי וצוות המומחים מיתן דירוג:
Au: URLs , Hh: Headers , Ln: Numbers
עוני הסקר ראו בזה גורם פחות קריטי ודווקא המומחים העלו את הדירוג:
Pc: Country , Pl: Locality , Ph: History , Ps: Social , Ss: Shares , קישורים קנויים Vp: Paid , תוכן פירטי למרות שהדירוג חמור צוות המומחים לא מאמין שרבים עושים זאת
Vp: Piracy
מתוך
הערה - הפעם בחרתי לכתוב בבלוג זה שבד"כ אינו פעיל במיוחד
אין תגובות:
הוסף רשומת תגובה
שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.