יום שני, 9 בספטמבר 2013

מתי לחבר בין עמודים באתר לבין פרופיל הכותב בגוגל+

מתי לחבר בין עמודים באתר לבין פרופיל הכותב בגוגל+

זה לא חדש כי גוגל מקשרת בתוצאות החיפוש שלה בין עמודים מסוימים המוצגים לבין פרופיל הכותב שלהם בגוגל פלוס.

הטענה גורסת כי תוצאות חיפוש המוצגות בצורה זו (עם תמונת הכותב לצידה)  גוררות יותר כניסות, שכן למחפשים ישנה נטייה ללחוץ על קישורים בהם הם מזהים את הכותבים.
מיותר לציין שכניסות מרובות הן משאת נפשו של כותב המעוניין בחשיפה וכמובן את ההשפעה הטובה שיש לכניסת גולשים ולהצבעות ושיתופים חברתיים שהם עושים על קידום אתר בגוגל .

מתי להשתמש ואיך?

קישור בין כותב לעמוד באתר מומלץ כאשר מדובר על עמוד תוכן בודד שנכתב ע"י כותב אחד ולא על עמוד המכיל רשימת מאמרים. חשוב מאוד לוודא שישנה תאימות בין שם הכותב לבין השם של הפרופיל שלו.
הרעיון מאחורי קישור הפרופיל ועמודים מסוימים באתר הוא ליצור מעין תוצאת חיפוש המציגה לכאורה תוכן שנכתב מחוות דעתו של הכותב ולכן אין לבצע קישור בין פרופיל לעמוד באתר המהווה עמוד מוצר או תיאור מוצר. אנשים הלוחצים על תוצאת חיפוש מקושרת מעוניינים לקרוא חוות דעת אישית של הכותב ולא תיאור או מידע.
כרגע גוגל לא מאפשרת לחבר עמוד בודד עם מספר כותבים לכן בעמודים תוכן בהם ישנם מספר כותבים יש לבחור אחד מהם או לא לחבר כלל.
אנשים רוצים לקבל חוות דעת אותנטיות, אמיתיות לכן, חשוב שהקישור בין עמודי התוכן לפרופיל המשתמש יהיה קישור לאדם "אמיתי" ולא לפרסונה או לעמוד חברה. אם בכל זאת תרצו לחבר תוכן לפרופיל חברה תוכלו לעשות זאת ע"י קישור בין פרופיל חברה לבין עמודי תוכן ע"י שימוש בתג ה rel=publisher ולא ע"י חיבור לכותב מסוים בתגית rel=author.
חשוב לזכור, אם הכותב מפרסם תוכן בשפות שונות יש לקשר ל אותו פרופיל גוגל ואין צורך לפתוח פרופילים שונים עבור השפות השונות.
במידה והחלטתם מכל סיבה להפריד את הקשר בין פרופיל המשתמש לעמוד התוכן תוכלו לעשות זאת או ע"י הסרת התגית rel=author באותו עמוד או לחלופין ע"י שינוי ההגדרות בפרופיל הגוגל+.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.